Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Taxotere kolmas viikko, vihdoin hellittää

hei Josba, kiva kuulla sinusta pitkästä aikaa. Toi taxotere on kyllä tosi toksista eli myrkkyä elimistölle. Taxoteren hyvä siedettävyys mielestäni liittyy siihen pahoinvointii. Minä olen selvinnyt taxoterestä ilman pahoinvointi lääkkeitä eikä se johdu sisusta vaan kun ei ole tullut edes kuvottavaa oloa ja suurin osa selviää ainakin ilman oksentamista, vaikka kuvottaisikin. Sen sijaan CEFfista tulee ainakin huono-olo ja pohoinvointi lääkkeistä huolimatta aika moni oksentaa CEF hoidon alussa. CEFistä minulla ei omaa kokemusta vaan tietoni luettua ja kuultua. Nämä on niin yksilöllisiä, että kumpi kenestäkin tuntuu pahemmalta.

Miten olet nyt kotiutunut Suomeen, oliko se niin, että sinulla jäi mies sinne Jenkkeihin. Toivottavasti sinulla on täällä Suomessa kuitenkin joku hyvä tukihenkilö.

MeriTuuli
MeriTuuli | 5.6.2007 klo 11:44:58