Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Taxotere kolmas viikko, vihdoin hellittää

Minulla on ollut tälläviikolla mukavasti vieraita ja tekemistä, joten olen pystynyt pitämään syöpää roskiksessa. Hyvä niin sillä kyllä on ollut piristävääkin. Tiistaina kävi työkaveri (oltu työkavereita jo 15 vuotta). Keskiviikkona kävin siskoni luona (se jolla vauva ja ristiäiset su), sitten illalla kävi entinen työkaverini. Tänä aamuna kävin tapaamassa psykologia ja sitte koko päivän ykx nuoruuden ystäväni oli täällä koko päivän. Käytiin ramppaamaassa kaupasta kauppaan ja koluttiin kaikki paikat, kun 12 pojalleni piti saada sellaiset Vans "tennarit", jotka kai nyt on in. Ja ne piti olla just sellaiset musta-valko ruudulliset, joista joka paikassa pojan koko loppu. Löytyihän lopulta ja nälkäsenä tultiin takaisin kotiin. Nyt olen ihan kuitti.

Huomenna verikokeet, toivottavasti kaikki ok ja toivottavasti varsinkin leukkarit ja neutrofiilit on kohonnut (viikko sitten neutrofiilit oli vain 0,08). Maanantaina tiputetaan sitten taxotere-kännit nro 2. Hurjia ja pelottavia oireita toiset ovat saaneet.

Ainiin, kun sen psykologin kanssa juttelin tänään, niin kyselin niistä minun unilääkkeistä (Zopinox). Kun en pysty nukkumaan kunnolla ilman niitä (olin aiemmin kuvitellut, että voisin välillä olla ilman). Ja jos en nuku kunnolla, niin seuraava päivä on tuskallinen niin fyysisesti kuin psyykkisestikin. Niin se sanoi, että ihan rauhassa syöt niitä joka yö hoidotojen loppuun asi.

Olen menettänyt tippaleipä-aivoni ja minulla on jäljellä enää putkiaivot. Taxotere on iskenyt minununkin aivoihini. Musta on tullut ihan höperö. Sekoilen jatkuvasti päivien ja kello aikojen kanssa. Esim. jotenkin ihan äärettömän vaikeaa muistaa milloin pojilla on treenit jne. Mies leikkii (=testaa) tossa vieressä videakameraa ja aina kun kamera piippaa, niin minulla katkeaa ajatus,...piip... enkä enää ymmärrä mitä olin kirjoittamassa.......taas piippas.... enkä muista enää mitä muuta piti.....piip.....teille kirjoittaa...piip.....

Päänahka aristaa kun hiukset varisee kuin puunlehdet syysmyrskyssä.

Hyvää yötä ja voimahaleja kaikille.
MeriTuuli
PS oikoluku oli taas tarpeet olin kirjoittanut tonne tekstiin neutronit, jotka nyt korjasin neutrofiileiksi =O vai mitä ne nyt sit olikaan...
MeriTuuli | 31.5.2007 klo 21:31:47