Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Taxotere kolmas viikko, vihdoin hellittää

Hei pikkumyy!

Kerroit että CEFistä tuli vain väsymystä sinulle, hienoa. Millaset pahoinvoinninestolääkitykset sait tiputuksessa/jälkikäteen? Entä tiedätkö
millaiset määrät sait itse solunsalpaajia neliötä kohti?

Minä sain sen 600 -75 -600mg/m2 ja etovaa oloa oli isommassa määrin viitisen päivää, nyt on yhdeksäs päivä tipasta ja vielä on sellainen pienen pieni kuvotus. Primperania käytin viisi päivää, ja toisena päivänä, jolloin kuvotus oli pahinta, otin myös pari kytriliä.

Muuten CEF on ollut helppo hoito minulle, vähän väsymystä alkupäivinä. Ei mitään limakalvorikkoja eikä särkyjä, niinkuin taxosta tuli. Ja se kamala turvotus alkaa pikkuhiljaa laskea. Nyt painan jo kilon vähemmän kuin ennen CEFiä. Taxojen mainingissa paino nousi 4-5 kg, ny on siitä jäljellä enää vajaat 3. Toivottavasti lähtevät loppujen CEFien myötä. Inhottavaa kun ei housut mahtuneet kiinni enää kunnolla.

Nyt lähden viemään B-lausuntoa kelaan, käyn ostamassa ystävälleni jonkin kesäkukan viemisiksi illalla, ostan pojalle vähän hellevaatteita ja uikkarit, vois katsoa itselleenkin samalla uusia hellepaitoja ja hattuja tai jotain..
kevätmieli | 5.6.2007 klo 11:42:58