Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: Dysplasiat??
Hei!
Minulle tuli nyt kutsu kolposkopiaan ja aika on jo kahden viikon päästä. Toisaalta tuntuu helpottavalta että ei tarvitse odotella sen pitempään mutta toisaalta kaksi viikkoakin on pitkä aika.
Tässä välissä olen yrittänyt onkia vanhoja papa-tuloksia terveyskeskuksesta koska kaikki tulokseni on jääneet entisen asuinkuntani terveyskeskukseen ja kyllä voi olla vaikeaa omien terveystietojen saaminen. Arkistonhoitaja ilmoitti tylysti ettei voi kertoa mitään minua koskevia tietoja eikä hän voi lähettää mitään tietoja minulle, vaan minua hoitavan lääkärin on tehtävä pyyntö minua koskevien asiakirjojen lähettämisestä ja että kaikki paperit lähetetään suoraan sairaalaan, minulle niitä ei missään nimessä luovuteta! Aivan järkyttäävää toimintaa. No onneksi sairaalan hoitaja lupasi hoitaa asian ja pyytää ne koetulokset sieltä. Ihmettelen vain miten minua ja minun omaa terveydentilaani koskevat asiakirjat voivat olla niin salaisia ettei niitä näytetä minulle.
Nyt olen yrittänyt henkisesti valmistautua siihen että tuo Loop-hoito näyttäisi olevan enemmän kuin todennäköinen. Onneksi monet ovat tälläkin kertoneet että hoito ei satu vaan on vain epämiellyttävää. Siltikin se jännittää, vieläkin.
- Dysplasiat??Miisu35
- Re: Dysplasiat??sisco
- Re: Dysplasiat??Miisa
- Re: Dysplasiat??sisco
- Re: Dysplasiat??lobelia
- Re: Dysplasiat??Miisa
- Re: Dysplasiat??vattu