Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: Tuleeko syöpä uniinne?
Hei,olen nähnyt paljon unia tämän sairauden aikana ja niissä on ollut paljon symboliikkaa, enneuniin en usko. Viimeisin uni huvitti minua suuresti juuri siinä vaiheessa, kun koin olevani sangen kyllästynyt hoitoihin: pesin unessani erittäin likaista wc-pytyä! Jäätyäni sairauslomalle näin unen, että laitoin kalenterini roskiin ja niin sitten teinkin - jätin kalenterin käytön pois kodin seinäkalenteria lukuunottamatta.
Viime yönä näin erittäin todentuntuisen unen siitä, että syöpä oli metastasoinut keuhkoihin ja heräsin surullisena, kunnes ymmärsin, että kyseessä oli uni.
Kuluneella viikolla en nähnyt muita unia, sillä palkitsin itseni sytojen jälkeen matkalla Barcelonaan, jossa olin tyttäreni kanssa. Nukuin kuin pieni lapsi ja unohdin sairaudenkin lähes kokonaan. Mielenkiintoista oli huomata kyseisellä matkalla, että Roosanauha-tuotteita oli monessakin kaupassa, mm. Hard Rock Cafe-kaupassa myytiin paitoja, joissa oli painettu Roosanauha!
Mutta palatakseni alkuperäiseen aiheeseen, unia kannattaa pohtia, ne kertovat meille paljonkin alitajunnastamme!
- Tuleeko syöpä uniinne?Karhutar
- Re: Tuleeko syöpä uniinne?santeri
- Re: Tuleeko syöpä uniinne?MeriTuuli
- Re: Tuleeko syöpä uniinne?hannakaija
- Re: Tuleeko syöpä uniinne?syöppis
- Re: Tuleeko syöpä uniinne?Karhutar
- Re: Tuleeko syöpä uniinne?tanssityttö
- Re: Tuleeko syöpä uniinne?toukokuu