Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: Tuleeko syöpä uniinne?
Viimeyönä näin unta, että olin tiputuksessa. Paikka oli naistenvaate liike :D ja samalla kun makasin siinä tuolissa, niin myyjä esitteli minulle naistenvaatteita, jotka kuulemma olivat syksyn uusia trendejä. Sitten niitä tippaletkuja oli tosi paljon yhtäaikaa laitettuna. Yksi kämmenselässä, toinen kyynertaipeessa ja kolmas polvitaipeessa. Yhdessä letkussa sitten selvästi meni punaista ainetta (CEF:stä yksi on punainen). Sitten ne aineet tuli aina silleen sysäyksittäin paineella. Silleen että herkeksi suonet aina turposi ja kuului sellainen suhina. Tuntui tosi pelottavalta..... sitten heräsin ihan hiestä märkänä.Minä olen aina nähnyt paljon unia ja pääsääntöisesti näen niitä aamuyöstä. Unia on vain välillä tosi vaikea muistaa. Saattaa jäädä mieleen vain jokin tunne esim. ahdistuksesta tai ilosta, mutta en muista mitä tapahtui. Aamulla saattaa muistaa vielä, niin kuin nyt vielä muistin ton viimeöisen, mutta sitten illalla tai huomenna niitä ei enää muista.
Alkukesästä kun olin menossa vartalon TT-kuvaan ja siinä pitää edellisenä iltana juoda sitä varjoainetta, niin näinkin unta että olin unohtanut sen juoda kun menin sinne kuvauksiin.
Sitten olen nähhnyt teistä netti ystävistäni unta. Herätessä sitä vain tietää, että se unessa ollut oli joku teistä, mutta koskaan ei jää mieleen kasvot.
MeriTuuli
- Tuleeko syöpä uniinne?Karhutar
- Re: Tuleeko syöpä uniinne?santeri
- Re: Tuleeko syöpä uniinne?MeriTuuli
- Re: Tuleeko syöpä uniinne?hannakaija
- Re: Tuleeko syöpä uniinne?syöppis
- Re: Tuleeko syöpä uniinne?Karhutar
- Re: Tuleeko syöpä uniinne?tanssityttö
- Re: Tuleeko syöpä uniinne?toukokuu