Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Tuleeko syöpä uniinne?

Varsinaisesti syöpä ei tule uuniini, mutta yöllä kun ei saa unta niin ajatukset juoksevat villisti: paranenko enkö parane. Nyt sitten kun minulle sanottiin että olen terve nukuin pari yötä tosi hyvin. Eilen ja tänään on jostain syystä ollut tosi väsynyt olo. Ei fyysistä rasitusta. Minulla on ajatus olen syöpäinen kummitellut hakiessani postia. Postilaatikolle on 100m. Alussa näin yhden kyläläisen lenkillä hakiessani postia, en voinut kertoa siinä hänelle sairastumisestani. Jostain syystä monta kertaa tuolla omalla tiellä tuli outoja ajatuksia.

Tuo Karhuttaren lause että pelkää riittämättömyyttään eikä jaksa on totta. Minusta tuntuu että olen odottanut tätä syyskuuta ja sitä että teen sitten kaikkea. Nyt kun se koitti huomaan etten jaksakaan ja väsymys iski päälle ja samalla syyllisyys siitä että en jaksa. Osuvasti sanottu että rakennamme omaa sisäistä kuvaamme uudestaan. Peilistä katsoo kuitenkin vielä aika oudonnäköinen minä, joten tässä riittää rakentamista.

Samalla muistan sen ajan ennen sairastumista kun olin tosi väsynyt. En halua sitä enää. Soitin jo työterveyteen ja sain ajan loppukuusta. Olen ajatellut työhön pehmeää laskua eli lyhenttyä työaikaa johon Kelan nyt suo meille mahdollisuuden. Aloitan työt lokakuussa ja jouluun asti olisi sopivasti lyhyempi työaika. Toki varmaan jo aiemminkin voisi olla täyden päivän, mutta olen niin jouluihminen että ajattelin nauttia sen joulukuun vielä.
meikku | 1.9.2007 klo 15:20:54