Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Helpotusta hikoiluun

Hei! Olen 55 v ja rintasyöpäni leikattiin vajaa kolme vuotta sitten. Olin hikoillut kovin jo ennen sitä, mutta sädehoitojen jälkeen hikoiluni tuli aivan sietämättömäksi. Valitin sinne sun tänne saamatta apua. Todettiin vain menopaussiksi. Estrogeenia en voinut saada, koska syöpäni oli hormonipohjainen. Olin ehtinyt syödä vajaan vuoden estrogeenia vaihdevuosiongelmiin ennen syövän toteamista. Vasta mentyäni äskettäin tutkituttamaan toistakymmentä vuotta vaivanneita selkävaivojani sain lääkitykseksi Lyrica 150 mg (keskushermostolääke, käytetään usein fibromyalgiaan), yksi tbl yöksi, hikoiluni alkoi helpottaa selvästi. Se helpotti pahaa unettomuuttani. Olin myös kärsinyt vartaloon kertyvästä nesteilystä, joka sekin on helpottanut selvästi jo kuukauden käytön jälkeen. Painoni putosi pari, kolme kiloa nesteistä. Voisit ehkä kysyä lääkäriltäsi, soveltuisiko tapaukseesi.
aallotar | 28.3.2010 klo 23:11:53