Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Mun alkutaival...

Hei Suvi,hyvä kun kirjoitit...
Minulla olisi sinulle vaikka kuinka paljon kerrottavaa, mutta ehkä et kaikkea informaatiota kerralla voi ottaa vastaan.

Voit lukea minun tarinaani vanhoista viesteistä, jos kiinostaa. Sanonpa vain että olet onnekas kun syöpäsi löytyi alkumetreillä. Minulla on todella harvinainen ja agressiivinen solutyyppi ( kirkassolu) kohdunkaulalla, ja oli jo kerinnyt levitä paikallisesti laajalle lantioon. Ennusteet oli huonot alussa, mutta kaikki on mennyt paremmin kuin hyvin. Olen tällä hetkellä tautivapaa, mutta saan vielä hoitoja uusimisen estämiseksi. Rankkaa on ollut, mutta se on jokaiselle yksilöllistä miten hoidot menee.

Tässä vaan muutama neuvo aluksi. Usko paranemiseen, tee tulevaisuuden suunnitelmia, syö hyvin ja paljon marjoja, liiku joka päivä voimien mukaan, älä liioittele huilaamista. Tyhmiä kysymyksiä ei ole kysy hoitopaikasta aina jos tulee jotain mieleen.

Suomessa syövän hoito on huippuluokkaa, luota siihen. Olisi mielenkiintoista kuulla mikä solutyyppi sinulla on. Todennäköisesti saat kahta solumyrkkyä eli taxolia ja sisplatinia. Kerro miten sujuu, minä en saanut pahoinvointia, tukka kyllä lähtee jo alkumetreillä, mutta se kasvaa uudestaan ja voit saada bonuksena vaikka kiharan tukan kuten minä sain. Kirjoittele rohkeasti minulle , mitä mieltä painaa milloinkin. Voit halutessasi laittaa yksityis viestiäkin. Minä olen hoidossa Tampereella, missä sinä?

Yritä olla hermoilematta, nyt se paha saa kyytiä...ja hyvin kaikki menee, usko vaan...

t.Riitta
riitta47 | 9.7.2012 klo 20:17:53