Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Mun alkutaival...

Moi!

Kiva, että sunkin kuulumiset on hyviä. Siitä mun lonkasta lääkäri ei käsin tunnustelemalla tai ultralla löytänyt mitään syitä huoleen, joten odottelen edelleen lokakuun kuvauksia ja yritän vihdoin keskittyä muuhun elämään.

Samantyyppisiltä kuulostaa sun sivuoireet, kuin mitä mullakin oli. Mulla kunto lähti onneksi sieltä pohjamudista yllättävän nopeasti nousuun. Heinäkuussa oli jalat hapoilla ja pulssi katossa jo omakotitalon portaita noustessa, nyt oon jaksanut jo kohtalaisen pitkiä juoksulenkkejäkin. Varmaan sytomyrkkyjen poistuminen elimistöstä palautti kunnon aika nopeasti entiselleen.

Siinä olen samoilla linjoilla, että ennusteprosenttien syynääminen tilastoista tuskin kauheasti kannattaa. Eipä ne paljon kerro yksittäisen ihmisen tulevaisuudesta kuitenkaan. Paras vain keskittyä elämiseen :)

Hyvää töiden aloitusta sulle ja huolettomia syyspäiviä!
Vuokko-81 | 31.8.2012 klo 15:45:38