Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Mun alkutaival...

Hei Suvi,

tilantesi tuntuu tosi hyvältä, vaikka olisikin nopeasti jakautuvaa eli agressiivista sorttia ( niin kuin minulla) niin kyllä siihenkin myrkyt puree...Minulla on niin harvinainen solutyyppi että sitä ei ymmärtääkseni ole suomessa kohdunkaulalla esiintynyt aiemmin ja siitä ei ole tutkimustuloksia. Lääkärini kuitenkin ovat tehneet kauheasti töitä ja etsineet potilaskertomuksista maailman laajuisesti mahdollisia hoitoja. Ja vaikka ahdistaa tieto että lääkkeitä on vähemmän käytössä kuin muilla, mutta toisaaltaan eihän niitä montaa tarvitsekaan jos näillä saadaan hoidettua. Toisaaltaan jos on harvinainen tapaus lääkärit ovat kiinostuneimpia tapauksestasi. Minä pääsen maailman laajuisiin julkaisuihin jos nämä hoidot menee nappiin loppuun asti.

Siinä mielessä miehesi on oikeassa, että kyllähän se on niin että kun täältä lukee niin eteen tulee kauheitakin asioita ja silloin alkaa mielikuvitus laukata että jos niin käy minullekin. Pitää vaan muistaa että jokaisen syöpä on yksilöllinen. Minustakin kyllä on tärkeää tuntea "vastustajansa" ja etsiä tietoa ja täältä saa kyllä aina hyviä kikkoja kun tulee jotain ongelmaa esim hoitojen sivuvaikutusta.

Minusta on hienoa kun kerroit tarinaasi, kaikki ei halua käydä näillä sivuilla, ei halua tietää liikaa. Mutta kun se on niin tärkeätä meille kaikille tietää että emme ole ainuita ja että on selviytyneitä.Mutta älä liikaa vielä paneudu mahdollisiin hoidon sivuvaikutuksiin, voihan olla ettei sinulle niitä tule. Yritä elää normaalia elämää, se on parasta , silloin aika menee nopeasti ja pian huomaat että hoidot on ohi...

T.Riitta

ps. laitan sinulle vielä yksityis viestin yhdestä asiasta...
riitta47 | 10.7.2012 klo 10:46:28