Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: Mun alkutaival...
Hei,Minulle kuuluu ihan hyvää 5 viikkoa hoitoja meni hujauksessa. Pääsin omasta mielestä todella helpolla sivuvaikutuksien suhteen, ei tullut virtsa vaivoja tai limakalvovaurioita, pahoin vointia oli kyllä aina syton jälkeen kolme päivää ja viimisellä kerralla jo paljon, mutta en oksennellut. tokan viikon lopussa sitten alkoikin se ripuli jota kesti koko kolme viikkoa ja vielä vähän hoitojen lopun jälkeenkin. Veri arvot pysyivät todella hyvinä koko hoidon, ainoastaan viimeinen syto jäi koska jotkin arvot oli koholla. Väsymys oli mulla ihan kauheeta nukuin aivan älyttömästi aina kun tulin hoidosta niin saman tien nukkumaan, onneksi mies ymmärsi ja antoi mun nukkua ja olla siivoomatta, ruokaakaan en paljoon voinu tehä kun ne hajut sai voimaan pahoin. Toisiks viiminen hoitoviikko oli kyl se rankin jolloin rupesin henkisesti olee väsynyt, mut siitä selvittiin sit hirveellä itku potku raivareilla sattu olee viel mun synttärit joten saatto vaikuttaa mun kiukkusuuteen, kun mitään en jaksanut tehä. Kuntohan mulla romahti lattian rakoon ja hengästyn ja pyörryttää pelkkä kävely päiväkodille (1km)mut eiköhän se tästä lähe taas nousuun. Nyt sitten nautitaan viimisistä päivistä ja maanantaina reippaana töihin.
Loppu tarkastuksessa lääkäri sanoi, että nyt jatkat normaalisti elämää ja suunnittelet tulevaisuutta, kyllä he sanovat jos asia olisivat toisin. Itse olen luottavaisin mielin sen suhteen, että hoidot tehosivat,, enkä jaksa nyt yhtään tutkia mitkä mun mahdolliset prosentit olis uusiutumiseen kun ei siiä nyt ole hyötyä. Eka kontrolli aika on noin 3 kk päästä tosin ei oo tietoo mitä ne siellä tekee, kai ne kuvaa mut.
kerro sitten kun selviää mikä lonkkaa vaivaa.
Kaikesta huolimatta ihanaa syksyä kaikille
- Mun alkutaival...Suvi1984
- Re: Mun alkutaival...riitta47
- Re: Mun alkutaival...Suvi1984
- Re: Mun alkutaival...riitta47
- Re: Mun alkutaival...Anna52
- Re: Mun alkutaival...Vuokko-81
- Re: Mun alkutaival...Suvi1984
- Re: Mun alkutaival...Katjuliini