Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: AURINKOISTA KESKIVIIKKOAAMUA!
Huomenia kaikille,nonniin, lyhyeen loppui aurinkosäät täällä pohjoisessa, olikin jo aivan ihanaa. Luonto kyllä heräsi ykskaks vihertämään.
Voimia Julia sairaalakeikalle, mulla on huomenna.
Saamattomuus on levinnyt näköjään laajalle, niin myös tänne Ruotsin puolelle. Eilen oli kohtalaisen hyvä päivä, mulla käy yks komppis maalaamassa mun kans kerran viikossa. Maalataan posliinille kaikennäköistä. Sinä päivänä mä olen enemmän vireessä, mutta taas kun jään yksin, niin vireystaso laskee kuin lehmän häntä. Kuljeskelen huoneesta toiseen, ikkunalta toiselle, eikä päässä liiku oikein mitään.
Sanoinkin ystävälleni, kun hän epäili jaksanko maalata nyt kun hoidot on taas alkaneet, että "älä vain jätä tulematta, jos ei oo mitään estettä", onpahan yks päivä ainakin toimintaa.
Se kyllä virkistää, kun joku käy tai saa itse käydyksi jossain. Tai jos on jotain säännöllistä, mitä pitää tehdä niin silloin lähtee päivät paremmin käyntiin.Vaikka vain hoitoon lähtö.
Talvella kävin ruotsin keskustelu-opintopiirissä ja se oli kans sellainen, jota ihan odotti.
Ajattelin vakaasti jatkaa sitä eilistä vireystilaa ja mennä aamusta jatkamaan maalaustouhuja, että saan uunin täyteen ja päälle, mutta tässä mie vain edelleen olen, netissä.
Nyt aion kuitenkin pistää koneen kiinni, oikein hyvää päivää teille kaikille ja kipinöitä...
Manssi
- Re: AURINKOISTA KESKIVIIKKOAAMUA!Mehitähti
- Re: AURINKOISTA KESKIVIIKKOAAMUA!kesän lapsi
- Re: AURINKOISTA KESKIVIIKKOAAMUA!Manssi
- Re: AURINKOISTA KESKIVIIKKOAAMUA!MeriTuuli
- Re: AURINKOISTA KESKIVIIKKOAAMUA!Mehitähti
- Aurinkoisesta nyt niin tiedä tänään...kevätmieli