Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: AURINKOISTA KESKIVIIKKOAAMUA!
Aurinkoista päivää Turusta! Eilen satoikin oikein kunnolla ja on tainnut yölläkin sataa, kun maa on ihan märkä. Nyt näyttää kyllä lupaavalta.Saamattomuusaalto on näemmä vallannut koko Suomen. Minä en myös normaalien kotihommien ja lastenhoidon lisäksi juuri saa mitään aikaiseksi. Mutta muistetaan, että saamme hyvällä omallatunnolla sairastaa ja toipua. Sairaslomaa saa sen 300 päivää, minä olen marraskuusta kesäkuun loppuun saikkarilla. Mutta sitä ilmeisesti jatketaan, koska työkykyinen en vielä missään tapauksessa ole. Psyyke ei kestäisi vielä toisten tulemista ja hoitamista. Kelasta tulikin ilmoitus, että sairaslomaa voi jatkaa muistaakseni syyskuuhun ja sitten pitää anoa kuntoutustukea tai eläkettä. Minähän kyllä jään hoitovapaalle ja siirtyyhän se kesälomakin eteenpäin. Töihin en haluaisikaan vielä mennä.
Mulla onneksi tänään vapaapäivä säteistä, ihan mukavia nämä huoltopäivät. :)) Olet Kesän lapsi ilmeisesti eri koneella, mulla 2. Ja voimia Julialle sytoista toipumiseen! Kiva kuulla Kielo, että se muistikin tästä vielä toipuu. Onhan tässä sen luokan myrkyt kyseessäkin, että vaikuttavat kauttaaltaan.
Jos Miu on kuulolla tai muilla kokemusta. Niin muistaakseni jokunen aika sitten keskustelitte poskien karvoittumisesta. Muistankohan oikein? Mulla sellaista untuvaista karvaa poskilla ja mietin, että mahtaakohan se lähteä joskus pois. Se on tullut nyt sytojen aikana tai jälkeen. Onko kokemuksia? Muutkin karvat kasvaa vauhdilla.
Nyt pyykkihommiin, tyttö nukkuu ulkona ja se aika on aina yritettävä käyttää hyödyksi. Mukavaa päivänjatkoa ja muistakaahan lepäillä!!!
mimi
- Re: AURINKOISTA KESKIVIIKKOAAMUA!Mehitähti
- Re: AURINKOISTA KESKIVIIKKOAAMUA!kesän lapsi
- Re: AURINKOISTA KESKIVIIKKOAAMUA!mimi
- Re: AURINKOISTA KESKIVIIKKOAAMUA!MeriTuuli
- Re: AURINKOISTA KESKIVIIKKOAAMUA!Mehitähti
- Aurinkoisesta nyt niin tiedä tänään...kevätmieli