Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: AURINKOISTA KESKIVIIKKOAAMUA!
Voi että Julia oli hirveä keikka. Kyllä hoitohenkilökunnankin pitäisi pystyä tunnustamaan jos jotain ei osaa ja pyytää apua. Kuullosti tosi kamalalta, toivottavasti portti ei mennyt tukkoon. Voimia sinulle vastausten odotteluun ja sytosta toipumiseen.Kesän lapsi, kuullostaa tutulta tuo neuvonnan puute. Onkohan se ainoastaan TYKSissa noin vai muuallakin. Minulta ei myöskään mitään kysytty eikä neuvottukaan, jos jotain kysyin niin kyllä vastattiin. Mulla ei ainakaan kilpirauhasta suojata, kait se peittäisi liian ison alueen. En tiedä. Niitä kumiläpysköjä mulla käytetään kuulemma vähän vaimentamaan säteitä. Kun kudosta leikkausalueella niin paljon poistettu, että se on liian ohkainen. Huomenna taas säteisiin meno, mukava tämä vapaapäivä olikin.
Huomaan, että nyt hoitojen loppuvaiheessa alkaa mieli kaihertamaan, kaikenlaista käy mielessä. Ja tuntuu, että tännekin tulen lueskelemaan aina kun vain olen kotona ja ehdin. Tuntuu tämä foorumi paljon tärkeämmältä kuin aiemmin. Ehkä sitä tietoisesti hakee kohtalotovereiden ajatuksia, ihana on huomata että samanlaisia tuntuu olevan. Yksin ei olla.
Miu kiitti vastauksesta, vai taitaa ne haituvat jäädä ikuisiksi ajoiksi kaunistamaan toivottavasti joskus kaposempia poskia. No pieni juttuhan se kuitenkin on. Menetkö yksin sinne kurssille? Vai onko se sellainen perhejuttu?
Nyt iltapalalle. Anoppi oli tehnyt karjalanpiirakoita ja ne on aivan taivaallisen hyviä. Ja aika harvinaista herkkua, siis itsetehdyt.
Parempaa mieltä toivotaan huomiseksi kaikille!
mimi
- Re: AURINKOISTA KESKIVIIKKOAAMUA!Mehitähti
- Re: AURINKOISTA KESKIVIIKKOAAMUA!kesän lapsi
- Re: AURINKOISTA KESKIVIIKKOAAMUA!MeriTuuli
- Re: AURINKOISTA KESKIVIIKKOAAMUA!Mehitähti
- Aurinkoisesta nyt niin tiedä tänään...kevätmieli
- Re: AURINKOISTA KESKIVIIKKOAAMUA!mimi