Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: AURINKOISTA KESKIVIIKKOAAMUA!

Aurinko se tunkee mukavasti täällä Etelä-Suomessa. Eilinen sade päivä menikin itkiessä ja itsesäälissä pyriessä. Nyt tuntuukin heti paremmalle kun olen nukkunut hyvin (kiitos unilääkkeiden, en taida selvitä ilman niitä...).

Minä olen menossa sinne perukkikauppaa tänään iltapäivällä. Pikku-sisko tulee mukaan, kiva niin ei tarvi yksin olla. Ja mennään sitten syömään jotain hyvää sen jälkeen.

Keskustelua oli niistä verikokeista. Minulla ns. väliverikokeet aina 10 päivää tiputuksesta. Ja sitten tiputusta edellisenä arkipäivänä. Sit just soitin tonne lähimmälle terveysasemalle ja varmistin että ne näkee ne minun verikoe pyynnöt, niin ei tarvi sairaalaan tai Meikkuuun lähteä pelkän verikokeen takia. Huomenna sit näkee kuin on rouvan veriarvot kolahtanut ekan taxoteren jälkeen.

Väsyneet ja kipeät mars viltin alla, minä voin tänään soudellakin vähän aikaa, tarvitsen kyllä parin jolla vasen puoli terve, muutoin soudan vain ympyrää yhdellä kädellä.

Voimahaleja
MeriTuuli
MeriTuuli | 23.5.2007 klo 11:32:44