Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: rintasyöpä

Hei Tonava-kaunoinen! Mulle tehtiin rinnanpoisto melkein 6 vuotta sitten. Trammista on pian 1,5 vuotta, mutta maanantaina viimeistellään uusiotissin muotoa ja kokoa. Kyllä oli iso helpotus pukeutumisen kannalta, ja muutenkin, kun tuo uusi tissi ilmestyi. Ei siinä tietenkään vielä nänniä ole, mutta hyvää kannattaa odottaa! Kyllä ne hoidot ja pelot vieläkin muistaa silloin kun haluaa muistella. Ei mulle mitään traumaa jäänyt, pääsin paljon helpommalla kuin kuvittelin. Ja lääkärikin sanoi, että hoito on rankkaa... No, onneksi tulee positiivisia ylläreitä. Kaljuus oli totaalista, mutta ei kauheeta. Oikeestaan oli kiva pallotella kaljuna! Tuskin muuten olisi moista kampausta tullutkaan kokeiltua!! Tämä painoasia on kuitenkin vielä vähemmän hallinnassa! 10 kg pitäis heittää pois, kyllä se siitä! Mä olin muuten 40- v kun sairastuin. Ei se tram-leikkaus kivuton ollut, mutta en kadu ja suosittelen Sullekin kun olet noin nuori. Mä pääsin raskauksien jättämistä mahakretuistakin samalla. Sileä ja litteä vatsa onkin tosi kiva bonus tässä iässä! Siunausta Sinulle toivotteleepi Hempukka
Hempukka | 7.3.2007 klo 20:39:28