Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: rintasyöpä

Hei piastar! Onpa kumma juttu toi, että terveeseen rintaan kajottaisiin. Mulle ei tietenkään ehdotettukaan, kun nänni on pieni kun hyttysenpurema! Olen kuullut, että korjausleikkaus tissiin onnistuukin parhaiten jos sen voi tehdä syöpäleikkauksen yhteydessä, mutta se on kuitenkin kiinni levinneisyydestä. Itselläni oli kainalossa metari, joten jouduin jonottamaan melkein 4 v korjaukseen. Ja vieläkin puuttuu se piste i:n päältä! Mä kävin Rinnakkain-ryhmässä vuosi sairastumisen jälkeen, mutta ei siinä mitään itua ollut. Kaikki vaan vuorotellen kertoi mitä viikon aikana oli tehnyt, siinä se aika sitten menikin. Se ei todellakaan ollut mitenkään mielenkiintoista eikä tarpeellista. Tosi tylsää. Oli yksi ikätoveri, muut olivat vanhoja. No, tulihan sekin kokeiltua. Onneksi oli omat tukiverkot ystävä- ja harrastuspiirissä! Siunausta ja vointeja toivotteleepi Hempukka
Hempukka | 10.3.2007 klo 00:17:21