Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: rintasyöpä
hei!minulla oli eilen viimeinen eli 6 CEF ja sitten tulee vielä sädetys päälle. Minulle tehtiin myös rinnanpoiston yhteydessä lokakuussa -06 LD leikkaus, rankkaa leikkaus kun kesti 10 tuntia ja toipuminen siitä n 4 vkoa ja pientä kipuilua vielä mokomat 4 vkoa. Hyvin kuitenkin kaikki on mennyt joten suosittelen kyllä uusiorinnan laittamista. (vaikka eihän minulla kokemusta kyllä ole proteesin käytöstä) Oisin vaan hempukka sinulta kysellyt että mitä sinulta korjataan uusiotissistä? itselläni on hieman leveämpi kuin vanha tissi ja enkä edellenkään oikein tyllää pitää kaarituellisia rinstikoita kuin hieman painavat kainalon alapuolelta. Nänninkin ajattelin antaa vaan tatuoida kun pelkään että tunto menee jos napsastaan luomutissin nännistä pala pois ja siirretään se uusiotissiin...ja sekin tapahtuu vasta syksyllä kunhan toivun kunnolla hoitorumbasta.Mites meinaat toimia sen nänni-asian kanssa?
Ihana lukea että Tonava sinulla on jo mennyt 7 vuotta ihan hyvin - antaa minulle ja varmaan muille paljon voimia!! Minäkin täytin juuri 40 vuotta ja olen pärjänny ja toipunut hyvin näistä hoidoista ja leikkauksista, töihinmeno lomien jälkeen syksyllä vielä jännittää...
- rintasyöpätonava
- Re: rintasyöpäKaijuli
- Re: rintasyöpäHempukka
- Re: rintasyöpäpiastar
- Re: rintasyöpäkevätmieli
- Re: rintasyöpäpiastar
- Re: rintasyöpäSyysunelma