Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: viikko sitten rintasyöpätulos

Hei!
Voimia sinulle uuteen elämäntilanteeseesi.Oma kokemukseni on,ettei ole oikeaa/väärää...yhtään samanlaista kokemusta koskien sairatumista yllättäen vakavasti!On vain se oma ainutkertainen matka asian kanssa kaikilla "mausteilla" päivä kerralaan.

Itse sain diagnoosin 2/07 (gradus3)..leikkaus ...sytot x6 ja lokakuussa 07 palasin töihin ja olen voinut hyvin,"ollut terveenä".

Tuohon aikaan mahtuu NIIN paljon kaikkea..ei sanat riitä. Se mikä viestissäsi pysäytti minut,oli kohta jossa kommentoit olevasi iminen joka haluaa asioiden tapahtuvan heti!

Tunnistan tuon piirteen itsessäsi vahvana ja niinpä olenkin joutunut tämän kokemuksen kautta opettelemaan /oppimaan MALTTIA..MALTTIA..MALTTIA.

Siispä anna itsellesi aikaa..luota,että sinua hoidetaan hyvin ja ota tavoite että PARANET !! Kiiruhda hitaasti mutta päättäväisesti,jaa asiaa läheisten kanssa,älä jää yksin.
Ja tärkeintä kuitenkin..pidä itse itsestäsi hyvää huolta !!

voimia sinulle

t.mona

mona | 15.11.2008 klo 15:20:27