Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: viikko sitten rintasyöpätulos

Hei, Olin leikkauksessa lokakuun lopussa, rinta ja kainalon imusolmukkeet poistettiin ja nyt olen taas ollut jo viikon töissä (ja työ tosiaan vie ihanasti ajatukset ihan muualle). Kirurgi kertoi, että yleensä on leikkaus ja siitä toipuminen koettu paljon helpommiksi kuin mitä on etukäteen kukin miettinyt ja tämä piti paikkansa minunkin kohdallani. Toivon, että sinä kuulut samaan ryhmään! Leikkauksen jälkeen sinulla on toivottavasti pakastin täynnä ruokaa tai perheesi/ystäväsi pääsevät kokkailemaan, sillä ruokahalu oli ainakin minulla leikkauksen jälkeen kova :) Odottaminen ja epätietoisuus tulevasta on rankkaa, mutta itse en kovin loogisesti reagoinut tietoonkaan: tieto siitä, että syöpä oli levinnyt imusolmukkeisiin itketti, mutta jälkitarkastuksessa saatu tieto syövän agressiivisuudesta ei yllättänyt. Kaikkea hyvää t.elina123
elina123 | 23.11.2008 klo 21:40:36