Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: viikko sitten rintasyöpätulos

Hei,

itse sain tietää sairastavani rintasyöpää kaksi viikkoa sitten. Leikkaus on kolmen päivän kuluttua. Hyvin samanlaisia tunnelmia minullakin on ollut.
Shokkivaiheessa olo oli todella vaihteleva, vaikka ehkä päällimmäisenä aika epätodellinen olo. Sen jälkeen ajoittain olo on ollut yllättävänkin "tavallinen". Nyt joudun edelleen odottamaan leikkauksen jälkeistä aikaa ja patologin lausuntoa aikanaan, on vielä epäselvää, minkä tyyppinen ja laajuinen syöpä itse asiassa on. Epätietoisuus on kurjaa, mutta yritän uskoa silti siihen, että sairaus olisi hoidettavissa. Toisaalta
on välillä vaikea täysin ymmärtää sairautta, kun en (vielä) voi fyysisesti mitenkään huonosti. Ehkä tämä on kuvaamaasi ulkopuolisuuden tunnetta? Olen ajatellut, että ehkä ulkopuolisuuden tunne (jossain määrin) suojaa myös mieltä?

ei se jalosta | 15.12.2008 klo 13:24:56