Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: Suonijumppa ja yleiskunnon lasku
Hei Karhutar ! Käden venyttelyä voi tehdä esim. nostamalla käsi ylös kohti kattoa ja sitten pyörittämällä ranteesta. Ainakin minulla suonet tekee tiukkaa ja samalla olen myös hieronut sitä Hirudoidia.Tästä omien voimavarojen jaksamisesta täytyy pitää itse huolta, sillä vain itse tuntee kuinka paljon jaksaa. Olemme varmaankin kaikki naiset vähän liiankin innokkaita heti touhuamaan ja sehän kostautuu. Tänään on jo ollut parempi päivä
ja ulkona en malttanut olla tarttumatta haravaan, kun pihamme on hukkumassa lehtiin, no siitä tietysti käsi kipeytyi. Lenkkini ovat rajoittuneet ihan vain kävelyyn ja huomaan, että
kunto on laskenut todella alas. Mitenkä "rapakunnossa" sitä sitten hoitojen jälkeen onkaan? Mieliala ainakin minulla on heti paljon parempi kun fyysinen kunto alkaa viikko hoitojen jälkeen kohenemaan ja tulevaisuus tuntuu paljon luottavaisemmalta. Tosin äsken suihkussa itsesääli valtasi täysin, kun peilistä katseli varsinainen sompi. Hiuksia on vielä muutamia, mutta jotenkin kasvoni ovat myös muuttuneet ja näytän itsestäni ihan vieraalta. En ole koskaan pitänyt ulkoista olemusta ihmisen tärkeimpinä asioina, mutta välillä kyllästyy tähän "naisettomuuteenkin". Kuitenkin tärkeintä on nyt selvitä tästä taudista ja yrittää vain sopeutua siihen, että tulevaisuus on syövän kanssa elämistä. Nautitaan siis näistä hyvistä päivistä, kohta on taas kolme viikkoa mennyt ja edessä uudet pahoinvoinnit ja muut oireet.
terveisin hannakaija
- Kestivätkö suonenne CEF:n?Karhutar
- Re: Kestivätkö suonenne CEF:n?hannakaija
- Suonijumppa ja yleiskunnon laskuKarhutar
- Re: Suonijumppa ja yleiskunnon laskuhannakaija
- Re: Kestivätkö suonenne CEF:n?peevikki
- Re: Kestivätkö suonenne CEF:n?Karhutar
- Re: Kestivätkö suonenne CEF:n?Karhutar
- Herceptin ja CEFKarhutar
- Re: Herceptin ja CEFpeevikki