Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: Kestivätkö suonenne CEF:n?
heippa kaikki siskot,Minä saan hoitoja täällä ruotsin puolella ja olen saanut Herceptiiniä jo rapiat 2 vuotta (kesäkuussa tuli 2v täyteen) 3 viikon välein. Eka vuosi Navelbinen kanssa , sitten vuosi vain Herceptiiniä, ja nyt sitten elokuusta Taxoteren kanssa. Metastaasissa on ollut pientä muutosta keväällä ja syyskuun kontrolleissa. Nyt on seuraava marraskuun alussa. Jännittää jo miten tää Taxo on tilannetta auttanut...
Herceptiiniä annetaan kaiketi niin kauan kuin se tehoaa. Pelottaa ajatus, että mitä sitten on jäljellä....
Ihmettelen hiukan, miksi Suomessa käytetään niin vähän laskimoporttia. Minulle laitettiin täällä se heti ihon alle rintaan jo ennenkuin hoidot aloitettiin. olihan se laittaminen vähän epämiellyttävää, kun se tapahtui paikallispuudutuksella.
Se on toiminut todella hyvin koko ajan ja "huonosuonisena" olen kyllä iloinen siitä.
Mitä olen osastolla nähnyt niin kenellekään ei tiputeta suoneen vaan portin kautta.
Mennään päivä kerrallaan ja jaksetaan,
Manssi
- Kestivätkö suonenne CEF:n?Karhutar
- Re: Kestivätkö suonenne CEF:n?hannakaija
- Suonijumppa ja yleiskunnon laskuKarhutar
- Re: Suonijumppa ja yleiskunnon laskuhannakaija
- Re: Kestivätkö suonenne CEF:n?peevikki
- Re: Kestivätkö suonenne CEF:n?Karhutar
- Re: Kestivätkö suonenne CEF:n?Karhutar
- Herceptin ja CEFKarhutar