Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Kestivätkö suonenne CEF:n?

Hei Karhutar!

Meillä Taxo pannaan aina leikattuun käteen(vaikka sitä ei kaikki suosittele), koska verenpainemittari on koko tiputuksen ajan terveessä kädessä. Minulla ei taxotiputusten aikana ollut mitään ongelmaa suonten kanssa (minulle on aina sanottu, että on "hyvät suonet").

Ceffin pyysin sitten terveeseen käteen ja jo eka kerralla suonet pakenivat koko ajan ja tipan laitto kesti kauan. Toisen ceffin laitto oli sitten yhtä tuskaa: suonet pakenivat koko ajan ja sitten, jos laitto onnistui, suoni meni rikki. Lopuksi oli pakko laittaa tippa rannepuolelle ja se otti tosi kipeää. Ceffin aikana tuo suonten haurastuminen on kuulemma hyvin tavallista. Hoitaja sanoi, että viimeinen cef on parasta laittaa suoraan rannepuolelle; kauhulla jo odottelen ensi tiistaita, otti se viimeksi aivan hirveän kipeää ja ranne on mustankeltainen vielä kahden viikon päästä... Onneksi se on viimeinen, jotenkin tuntuu, etten jaksaisi enää yhtään enempää, vaikka muuten on mennyt hyvin ja olen välttynyt sivuvaikutuksilta.

T:EllaM
EllaM | 3.10.2007 klo 22:03:37