Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Milloin punktioitavaksi rinnanpoiston jälkeen??

Minulla meni eilinen käynti oikein hyvin!
Kävin ensin fyssarilla, joka osoittautui kaikesta huolimatta todella mukavaksi.
Käden/kainalon kipu myös selvisi, sillä imusuonet on aivan tukossa. Hän hieroi, ja se kyllä sattui aivan jumalattomasti vaikka olin koko kipulääkekoktailin aamulla ennakkoon ottanutkin. Mutta minä kestin sen, ja se kyllä helpotti hetkeksi, nyt vaan taas tuntuu että entistä enemmän on paikat tukossa..
No, sitten lääkärille. Se minun kirurgi toisaan on aivan ihana ihminen ja eilenkin meinasin ruveta itkemään vain siksi että hän kyseli vointeja ja sanoi olevansa huolissaan minun jaksamisesta. Sympaattisempaa ihmistä en osaa kuvitella ja todellakin onni että aika moni syöpäsairas saa kokea hänen tukensa.
Hänen uutisensa tosiaan olivat minun kannalta aivan mainiot. Sytostaatteja nimittäin ei tarvita, sillä ilmeisesti valmista syöpäsolukkoa ei löytynyt, pelkää esiastetta. Sädehoito kuitenkin tulee varmistukseksi, näin ymmärsin ja nyt odottelenkin kutsua saapuvaksi meilahden sairaalaan.
Soulah | 21.11.2008 klo 11:51:04