Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Milloin punktioitavaksi rinnanpoiston jälkeen??

Minulle on tehty rinnankorjausleikkaus 17.9.On tehty viisi punktiota ja punktoitu yhteensä 560ml.Huomenna pitää taas päästä punktioon.Minulla alkaa olla kiristävää tunnetta kyljessä ja selässä tuntuu olevan hyllyvä pussi.Nyt kyllä tuntuu olevan myös kipua.Uusiorinta alkaa jo olla parantunut.Kontrollissa oli yksi tikinväli auki sain siihen antibioottikuurin.Saapas nähdä kuinka kauan sitä nestettä selkään kertyy.Oli paljon rankempi leikkaus kun osasin odottaa.Vietiin ensimmäisenä leikkaussaliin ja tuotiin osastolle18.30.heräämöstä minulla ei ole mitään muistikuvaa.Ensimmäinen päivä leikkauksesta meni aika tokkuraisena.Sitä seuraavana päivänä,kun sain katerin ja yhden dreenin pois lähdin liikkeelle.Olin viisi päivää leikkauksen jälkeen sairaalassa.Tuli kotona hassu tunne,mitä minä nyt odotan.Olin nimittäin hartaasti odottanut sitä leikkausta.Totesin,että nyt eletään normaalia elämää.Tuntuu,että saa sulkea oven syövälle.Se oli ja siitä selvittiin,mutta sitä ei tarvitse ajatella jatkuvasti.Hyvää joulun odotusta sinulle toivoo lumipalloheisi
karlip11 | 12.11.2008 klo 00:31:08