Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Suhtautuminen keskustelupalstoihin ja tietoihin internetissä

Hei. Oletteko törmännyt samaan, lääkärini on joka kerta kyseenalaistanut sekä internetissä olvet tiedot syövästä kuin nämä tällaiset keskustelupalstat. Minua on ainakin neuvottu välttämään tällaisiä juttuja, jota minä todellakin ihmettelen. Nämä tällaiset keskustelupalstat ovat parhaimpia vertaistukea gja tiedonhankkimiskanava sellaiselle joka ei halua mennä vertaistukitapamisiin ja tai on ollut useasti niin väsynyt tai huonovointinen että koti sänky ja kylppäri kolmiyhteys on pelastanut päivän sekä tietenkin internetissä surffailu. Samoin mietin tuota lääkärien tai ainakin oman lääkärini toimintaa se kun kysyä paukautti viime kerralla, että oletko aikonut selvityä tästä taudista? jotenkin ajattelin että asiaa olisi voinut kysyä minulta hiukan hienovaraisemmin. Muutoinkin en ole ollenkaan sellainen ihminen että haluaisin keskustella lääkärin(joka ei yleensä edes kunnolla muista minua saatikka lukee kertomuksiani hiukan väärin tai sekoittaa useamman eri potilaan tapaukset sekaisin). No tietenkin on mukavaa että koko ajan on ollut sama lääkäri, mutta klääkäreiden sosiaaliset taidot ólen kyllä asettanut hiukan kyseenalaisiksi. Sitten useamman kerran lääkärini on ehdotellut minulle sekä vertaistukiryhmää että mahdollisia kursseja, joista olenkin sanonut että jos niitä kaipaan osaan kyllä etsiä tarjonnan tarpeelleni. Minun mielestäni palveluja ei pitäisi tyrkyttää. Mutta se tästä vuodatuksesta. Lunta sataa oikein urakalla, joten lumityöt odottaa.
päivänsäde | 26.3.2008 klo 08:05:55