Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: Leukkarit ja neutrofiilit
Vaihteluväli on jokaisella yksilöllinen. Hoitojen rytmitys toimii oletuksella, että kolmessa viikossa luuydin ehtii toipua ja tuottaa riittävästi valkosoluja seuraavaa tiputusta varten, ja tämä myös aina varmistetaan verikokeilla tiputusta edeltävän päivän aamuna. Minulla näitä "välikokeita" tuli taxon aikana vain siksi, että sairastin heti kättelystä munuaistulehduksen, ja tähän diagnoosiin pääsemiseksi jouduttiin ottamaan useampiakin verikokeita. Siinä sivussa pääsin seuraamaan, mitä verenkuvalleni tapahtui tiputusten välillä, ja kyllä se luuytimen pökertyminen todellista oli, ainakin minun tapauksessani. CEF:stä en sitten tiedä, kun kaikki korjaantui nätisti jo seuraavaan tiputukseen mennessä.Yksi tuttava, lähes samanikäinen nainen, säilytti verenkuvansa kaikki hoidot läpeensä, ja hänellä tauti lähti leviämään heti kun sytostaatit saatiin loppuun. Hänen kohtalonsa pisti miettimään, kannattaako lisäravinteita hoitojen aikana syödä, koska hän todellakin vannoi niiden nimeen lähes loppuun asti. Minä olen enemmän tällainen hyvän ruuan ystävä, ja kyllä ne veriarvot monipuolisella ruuallakin korjaantuvat sen verran, mitä pitää.
Terveisin
- Leukkarit ja neutrofiilitteppana
- Re: Leukkarit ja neutrofiilitkultsikki
- Re: Leukkarit ja neutrofiilitKatjusmaaret
- Re: Leukkarit ja neutrofiilitKarhutar
- Re: Leukkarit ja neutrofiilitriitta47
- Re: Leukkarit ja neutrofiilitKatjusmaaret
- Re: Leukkarit ja neutrofiilitTulevaisuus?
- Re: Leukkarit ja neutrofiilitkultsikki
- Re: Leukkarit ja neutrofiilitriitta47