Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: Leukkarit ja neutrofiilit
Hei ja kiitos valaisevasta vastauksesta! Mietin vaan, että millainenhan minun leukkareitten mahalasku on kun hoitona 8xTC+ Herceptin. Taxolla jyrkästi alas syklofosfamidin siivittämään pitkään matalalentoon..? Alhaisimmillaan neutrofiilien lukemaksi on saatu, 14 päivää lääkehoidon jälkeen, huikeat 0,07! Pääasia kumminkin lienee, että olen säilynyt ilman kuumeilua ja infektioita koko hoitojen ajan.Myös minulla oli heti nähtävissä löydöksiä, niin kainalossa, kuin alkavaa löydöstä solisluunkuopalle asti. Tapauksessani sytostaattihoidot käynnistettiin heti ja leikkaus sekä sädehoito 25x seuraavat lopuksi. Levinneisyystutkimukset osoittautuivat onnekseni puhtaiksi. Toisen lääkehoidon jälkeen otetuissa kontrollikuvissa sytostaatit näyttivät tehonsa. Hoitovaste kuvien peruusteella on erinomainen!
Tänne asti hoidot ovat menneet melko helposti. Ensimmäisen hoidon jälkeen oireita ja kipuja oli ehkä eniten. Nyt jokainen kerta on omanlaisensa mutta olen kyllä tullut vaivojen kanssa toimeen. Olen tähän asti pystynyt viettämään hoitojakson kaksi viimeistä viikkoa lähes normaalia elämää. Hoitoviikon olen pyhittänyt lepäilylle, ulkoilulle ja kirjojen lukemiselle sekä kotipuuhille. Tiputuksessa saatu lääkemäärä on kyllä sen verran suuri painolasti ettei tee juurikaan mieli riehua :)
Nyt on havaittavissa väsymyksen lisääntyminen. Palautuminen viime viikon hoidosta on hitaampaa. Lihakset jäykät ja pienikin kävely vie hapoille. Mutta maltti lienee valttia, eihän tässä mikään kiire ole, pääasia että liikkuu ja ulkoilee voimiensa mukaan. Hoitopolku on vielä pitkä ja luulenpa tarvitsevani voimia siellä loppupäässäkin.
Nyt alan pakkailemaan matkalaukkua, edessä pikainen matka katsomaan, että onko ne itäsuomalaiset niin iloisia mitä väittävät ;)
Terveisin
- Leukkarit ja neutrofiilitteppana
- Re: Leukkarit ja neutrofiilitkultsikki
- Re: Leukkarit ja neutrofiilitKatjusmaaret
- Re: Leukkarit ja neutrofiilitKarhutar
- Re: Leukkarit ja neutrofiilitriitta47
- Re: Leukkarit ja neutrofiilitKatjusmaaret
- Re: Leukkarit ja neutrofiilitteppana
- Re: Leukkarit ja neutrofiilitTulevaisuus?
- Re: Leukkarit ja neutrofiilitkultsikki
- Re: Leukkarit ja neutrofiilitriitta47