Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: Leukkarit ja neutrofiilit
Moi Kultsikki! Kiitti linkki vinkistä! Siinä oli juurikin sitä asiaa mitä olen ajatellut. Olen seuraillut tuota lukemien alastuloa ja jos yhtä paljon notkahtaa,kuin nyt viimeksi, niin ollaan seuraavalla kerralla alarajoilla. Hoitojen venyminen olis kovin ikävää koska mulla on leikkaus suunnitteilla joulukuussa.Kasvutekijää ei ole tyrkytetty, mainittu kyllä aikanaan eka lääkärikäynnillä. Noh, tänne asti on pärjäilty ilmankin mutta nyt alkaa vissiin kropassaan tuntemaan, että hoitoja on viisi takana ja kolme vielä(enää!)edessä. Kattoo nyt noi seuraavat verikokeet ja sit kyllä alan nykimään niitä hihasta ja kyselemään, että sais hoidot ajallaan loppuun sen puolesta.
Katjusmaaret, mä luulin,että kasvutekijä oikein pöhäyttää hirmu lukemat, mutta asiansa se on sullakin toimittanut ja se lienee tärkeintä. Harmi kun itse hukkasin lähtöarvot, olis kiva kattoo mistä ollaan tähän tultu.
Iloista syyspäivää kaikille,
- Leukkarit ja neutrofiilitteppana
- Re: Leukkarit ja neutrofiilitkultsikki
- Re: Leukkarit ja neutrofiilitteppana
- Re: Leukkarit ja neutrofiilitKatjusmaaret
- Re: Leukkarit ja neutrofiilitKarhutar
- Re: Leukkarit ja neutrofiilitriitta47
- Re: Leukkarit ja neutrofiilitKatjusmaaret
- Re: Leukkarit ja neutrofiilitTulevaisuus?
- Re: Leukkarit ja neutrofiilitkultsikki
- Re: Leukkarit ja neutrofiilitriitta47