Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Leukkarit ja neutrofiilit

Hei Karhutar, olipa kiva lukea kirjoituksesi. Minäkin saanut Neulastaa koko ajan juurikin samasta syystä kuin sinäkin. Nyt miettinyt että mitenköhän se luuydin palautuu itse toimimaan. Minulla näyttää kyllä vielä kai toimivan koska lukemat on tosi isoja, mutta putoavat kyllä sinne 2.6 kieppeille . Sädehoito muuten kyllä vaikuttaa myöskin luuydin toimintaan.Ainakin minulle niin sanottiin kun oli lantion sädetys. Kauankohan se palautuminen kestää, olitko sitten sairaana enemmän kun hoidot loppui? Olen siis töissä vanhusten pitkäaikaisosastolla ja siellähän toi keuhkokuume esim yleinen vaiva vanhuksilla. Riittääköhän kahden kuukauden palautuminen, vaikka muuten on hyvä kunto? Oletko jo ilmeisesti palanut töihin? Miten se sujui? Miten kestätte mahdollisen uusimis pelon? Minulla suuri uusimisriski, mutta toisaalta tämä syöpäni ei ole toistaiseksi mennyt minkään kaavan mukaan ja ollut herkkä hoidoille pahamaineisuudestaan huolimatta.Olen ajatellut jos töihin paluu tulee ajankohtaiseksi, niin aluksi osa-aikapäivärahalla sen 72 pv.
riitta47 | 22.9.2011 klo 14:32:35