Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Uusi rinta
Heippa kaikille pitkästä aikaa!Kohdallani on hoidot (sytot ja säteet)nyt ainakin toistaiseksi ohi ja olen ollut pari päivää jo töissäkin. Tuntuu kuin poissa ei olis ollutkaan ;)
Sain viimeisellä lääkärinkäynnillä itselleni puhuttua lähetteen jo nyt laitettavaksi kirurgille mahdollista rinnan rekonstruktiota varten ja olisinkin nyt hyvin kiinnostunut kuulemaan kokemuksianne leikkauksesta. Onko tehty ns. TRAM vai LD-kielekkeellä vai kenties jollakin muulla tavalla uusi rinta, miten toipuminen sujui ja miltä nyt rinta tuntuu?
Itse pääsen leikkaukseen varmaan vasta ensi keväänä, aikaisintaan. Olen kovin innoissani siitä jo nyt. Taas kuitenkin välillä nostaa turhamaisuus päätään, ja kysyn itseltäni, että miksi se rinta nyt niin tärkeä on, kunhan on hyvässä voinnissa, mutta kuitenkin haluan sen.
Mukavaa ja aurinkoista kesän alkua kaikille ja voimia teille, joilla syöpähoidot ovat alkamassa tai vielä kesken.
- Uusi rintaDarlak
- Re: Uusi rintakultsikki
- Re: Uusi rintaCherry
- Re: Uusi rintakizz3
- Re: Uusi rintaOinas
- Re: Uusi rintaSesam
- Re: Uusi rintaDarlak
- Re: Uusi rintakultsikki
- Re: Uusi rintamamo2
- Re: Uusi rintaCherry
- Re: Uusi rintaDarlak
- Re: Uusi rinta/ darlak ja mamo2Tulevaisuus?
- Re: Uusi rintakarlip11