Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Pahoinvointilääke

Heippa!
Olen taas ollut yhteydessä poliklinikalleni ja sieltä tosi nihkeästi annettaisiin Emendiä. Sanoivat, että joku sai joskus jonkun reaktion ja nyt se on heillä vähän niinkuin pannassa koko lääke!? Kysyin, että jos jollekin ei sovi tulehduskipulääkkeet, laitetaanko nekin kieltolistalle kaikille muille potilaille. Eivät ymmärtäneet mitä ajoin takaa. Tuntui, että heille ei ole tärkeintä potilaan hyvinvointi vaan oman selustan turvaaminen kaiken varalta ja kovasti he mainostivat lääkkeen kallista hintaa. Oikein kiukkuttaa vieläkin!!

Mutta sinä olet saanut Emendistä avun ja olen kuullut muiltakin, että se olisi hyvä. En siis aijo antaa periksi sen suhteen, ettenkö kokeilisi sitä itselleni. Kuinka suuren annoksen jouduit ottamaan kortisonia? Pelkään ihan hirveästi sitä pahoinvointia. Se pelko tulee jo uniin ja ajattelen sitä jatkuvasti. Ihmettelen itsekin kuinka suuri asia tästä on minulle tullut. Mutta neljä vuorokautta pää pytyssä ei enää houkuttele.

Kiitos sinulle viestistäsi. Se, että sinä olet voinut nyt paremmin valaa uskoa, että niin voisi käydä minullekin. Jaksamista sinulle vielä yhteen CEF:iin.

t.Darlak
Darlak | 18.2.2010 klo 14:17:45