Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Pahoinvointilääke

Heips,

sain 3xcef kolmen taxon jälkeen. Minulle ei tullut cefistä oksentelua, etova ja pahoinvoiva olo kylläkin ja kolmannen jälkeen oli kyllä enempi. Mutta onnekseni oksentaa ei tarvinnut.

Minulla oli Emend käytössä, koska pelkäsin oksentamista (mulla tulee aina kovalla "paineella" ja kouristuksilla) ja halusin saada kaiken mahdollisen avun sen ehkäisyyn. eli sain Emendiä ja sain sen syöpäpolilta, en maksanut itse. 3 tablettia siinä oli, kolmeksi eka päiväksi tiputuksen jälkeen (tai se eka otettiin ennen tiputusta). Lisäksi primperan ja zofran. Näillä eväillä mulla pysyi kurissa. Primperania en kyllä ottanut aina ohjeen mukaan koska tuntui että se sai mahan vaan vellomaan ja huononsi oloa sen takia. Välillä kun tuntui ettei maha vedä tai oli "painetta" niin silloin otin primpsun.

Kaikkein eniten pelkää sitä oksentelua... olen kovasti pahoillani että olet joutunut noin kärsimään! Toivottavasti loput hoidot menisivät paremmin!
Kyllä tästä selvitään | 20.3.2010 klo 23:13:43