Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Pahoinvointilääke

Hei taas! Se kortisoni oli samaa Doketakselia kuin aiemmassakin vaiheessa. Ja annostus sama 5 tablettia aamuin illoin kuin Taxotere-aikanakin. Niitä ei kuitenkaan tarvinnut ottaa ennen tiputukseen menoa vaikka Taxoteren kohdalla piti. Ja sitä Emendiä siis otetaan vaan kahtena päivänä tiputuksen jälkeen.
Meillä (Tampereella) kuulostaa tuo Emend olevan ihan yleinen lääke. Emendin pakkausselosteessa luetellaan paljon erilaisia mahdollisia sivuvaikutuksia. Mielenkiintoisin oli 'sairaalloinen hyvänolon tunne'. Sitä odottelin kovasti, mutta mun hyvänolon tunne taisi vaan johtua sen kauhean pahanolon puutteesta.
Kyllä mä sitä viimeistä lääkitystä odottelen ihan hyvällä mielellä. Mulla se sattuu naistenpäiväksi, ja sopii siihen oikein hyvin. Taidan pitää juhlat kuurin loppumisen kunniaksi.
Sitten vaan tukan kasvatukseen.
Parempia vointeja sullekin toivotellen.
Mono | 18.2.2010 klo 16:23:55