Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Pahoinvointilääke

Kiitos vastauksestasi.
Minulle kerrottiin syöpäpolilta, että Emend ei kuulu niihin lääkkeisiin, jota saisi sairaalasta, vaan ne pitää itse ostaa, niinkuin Primperan ja Kytrilkin.

Huomasin saman kuin sinäkin, että Primperanista tulee vaan kahta kauheampi olo. Hassua sinäänsä, että pahoinvointilääke aiheuttaa pahoinvointia. Kytrilin sivuvaikutuksissa kerrottiin olevan yleistä saada päänsärkyä ja pahoinvointia (luki siinä paperissa lääkelaatikon sisällä).Primperanin paperissa ei lukenut pahoinvointia.

Siinämielessä minulla on jo hyvät oltavat, kun hoidoista on takana jo neljä ja edessä vain kaksi. Kolme ensimmäistä hoitoa oli Taxotere-Herseptin yhdistelmää. Sain niistäkin kaikkea mahdollista vaivaa, mutta ei pahoinvointia. Nyt CEF aiheuttaa pahoinvointia, mutta eipä juuri muuta. Siinä on kyllä ihan riittävästi.
Darlak | 17.2.2010 klo 12:56:04