Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Pahoinvointilääke

Hei! Minulla oli ensimmäinen Cef perjantaina.Viikonloppu oli aika kamala,koko ajan kuvotti ja oksensinkin reippaasti pari kertaa.pahimman olon minulle kyllä aiheutti Primperan ,huomasin heti samana iltana ,en saanut oltua lainkaan paikallani..olo oli tuskainen ja tosi huono.Vielä lauantaina otin aamulla kokeeksi ja totesin saman asian. Kytrilin rinnakkaisvalmiste auttoi minua vähän paremmin.
Soittelin sitten polille ja lupasivat ,että ensi kerralla otetaan uudet lääkkeet käyttöön. Emedin ? niin ymmärrsin ja saan vielä evääksi kotiinkin.Se tieto helpotti minua sillä samanlaisia päiviä en haluaisi enää kokea.
Siis kysy jo etukäteen ,vaihtoehtoja on useita.
Se tässä on hankalaa kun ei etukäteen voi tietää mikä auttaa ja mikä ei.
on kyllä kohtuullista voida edes kokeilla ensin jotain kallista lääkettä ,ettei turhaa tule osteltua hyödytöntä lääkearsenaalia kotiin.
ps. Primperania 96kpl. käyttämättä..onneksi ei ole kallis.
Varmaan saat parempia neuvoja muilta...mutta ajattele nyt on yksi kuudesosa hoitoa takana.. ja ainakin minulla on nyt jo kohtuullinen olotila.
Jaksamista sinulle!!
kultsikki | 17.2.2010 klo 11:44:02