Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: hei
Minä jännitän tällä hetkellä vielä sitä patologin lausuntoa. Sytostaatteihin ja sädetyksiin olen taas valmis menemään kuten viimeksikin 4 vuotta sitten, jos niitä minulle tarjotaan. Olen nyt siis 38-v. ja lopetin tupakanpolton viime vuonna ja koko viime vuoden olin omistanut tuolle asialle. Tämä vuosi piti olla "Pirkko laihaksi ja terveeksi"-vuosi, aloitin sauvakävelyn ainakin 5 päivänä viikossa, söin terveellisesti jne...mutta ei kun ei, syöpä taas luurasi elimistössäni. Kun ajattelen viimeistä 4 vuotta, tunnen haikeutta, aika meni niin nopeasti ja nyt tuntuu, kuin niitä neljää vuotta ei olis ollutkaan, minä vain jatkan tätä syöpäsairaana olemista. Ikävä todeta, että joudun välillä hurtillakin huumorilla pitämään lippua korkealla, kun muuten ei meinaa jaksaa, esimerkkinä tästä oli tätini käynti: kerroin hänelle, että olen yrittänyt tänä vuonna ihan oikeasti laihduttaa, niin hän sanoi, että älä nyt laihduta, katsos kun niistä vatsamakkaroista voidaan tehdä sulle uudet rinnat, jos huonosti käy. No, jos jotain positiivista täytyy tästäkin asiasta hakea, niin ainakin tuota rinta-ainesta multa löytyy :) Hiustenlähtöä en juurikaan sure, uhosin kuntoutuskurssillakin, että jos vielä sairastun, niin vedän kaljuksi ja viimeksikin kun olin sytostaateissa oli kesä, ihan hyvin meni hattujen kanssa, en tarvinnut peruukkia, jonka olin ostanut, se on niin hankala ja kuumakin. Mielestäni identiteettini ei enää ole hiuksista kiinni, mutta saas nähdä ny, meneekö sisu kurkkuun kuitenkin siinä vaiheessa kun sen näkee peilistä :) Jaksamista tähän päiväänne toivotan kaikille teille elämän sankareille, jotka sairastatte! Kirjoitellaan paha olomme pois tänne palstoille! Uskokaa tai älkää, mutta jokainen ihminen, tarina ja kirjoitus on tärkeä ja antaa minulle itselleni ainakin ajattelemisen aihetta. Pirjolle: rankkaa kesää minäkin tässä odotan, mutta enpä aio minäkään luovuttaa vielä :)- Re: uusiutunut rintasyöpäTinttamari
- Hei MirjaTinttamari
- Re: Hei MirjaMirja
- Re: uusiutunut rintasyöpämarjatta
- heipirjo.k
- Re: heimarjatta
- moropirjo.k
- Re: moromarjatta
- Re:hei taaspirjo.k
- Re: Re:hei taasmarjatta