Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: uusiutunut rintasyöpä

Hei, olen uusi tällä palstalla ja huomasin itseäni koskettavan viestisi "uusiutunut rintsyöpä" ja minua kiinnostaisi, miten on asia kohdallasi edennyt? Itse sairastin ensimmäisen rintasyöpäni v.2002 34-vuotiaana, osapoisto, kainalosta poistettin imusolmukkeet, sytostaatit, sädehoito ja vielä 5 v. Tamofen lääkehoito. Kontrollikäynnissä nyt huhtikuun alussa todettiin patti kainalossa, joka poistettiin juuri viime viikolla ja edellisellä viikolla otettu ohutneulanäyte näytti sen olevan taas syöpää. Leikkaus siirtyi erinäisistä syistä ja patti ehti kasvaa leikkaukseen odottaessani aika julmetusti, jopa niin, etten enää viimeisinä päivinä pystynyt pitämään kättä kuin vaaka-asennossa. Siksi pelkäänkin nyt pahinta, että se on jo ehtinyt edetä ja että on ärhäkkää laatua. Minulla on parin viikon päästä aika leikanneelle lääkärille, jolloin saan tietää patologinlausunnon kasvaimestani, joten täytyy myöntää, että nyt vähän jännittää.
Pirkko | 14.5.2006 klo 14:32:43