Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: hei

Totta, nuori olet ja perheellinenkin,mutta
kyllä sinä selviät.
Hoidot ovat rankempia kuin viisi vuotta siten.
Tiedän tuntemuksesi, olen itse kokenut saman samalla aikavälillä.
Leikkauksen ja hoitojen jäkeen on suuri huoli uusiutumisesta.Sitä vahtii kaikki verikoetulokset ja jokaiset tuntemukset kropassa. Kun aikaa kuluu, alkaa jo uskoa selviytymiseen, mutta sitten se iskee.Pudotus tuntuu pahalta, kyselee, miten tässä näin kävi.Viisi vuotta ei merkitsekään yhtään mitään. Eräskin hoitaja sanoi minulle, että on harhaa kuvitella turhia, miksi sitä viittä vuotta "mainoistetaan".
Olen nyt kokenut sytostaattihoidot kaksi kertaa, eka oli talvea vasten, toka kesää.
Kesä oli minulle helpompi kuin talvi, jos se sinua jotenkin lohduttaa.Kesähattu päässä, niinhän momi kulkee. En tuntenut itseäni kovinkaan sairaaksi, vaikka väsyttikin ja voimat olivat tipotiessaan.Aurinko lämmittää ja saa koko maailman näyttämään iloisemmalta.
Sinulla on tämä kesä tukatonta aikaa, mutta se menee kun sen on mentävä.
En näe tästä nyt kuka laittoi tämän ketjun alulle.
Muistaakseni hän pyysi rohkaisua.
Joku voisi sanoa, että ei tämä minun kirjoitukseni ole rohkaisua ollenkaan, mutta se ON.
Kun kurjat hoidot on kärsitty(kynnet lähtee taxotherestä) niin elämä valkenee jälleen.
Pirjo, asioilla on tapana hoitua...usko pois vaan.
marjatta

marjatta | 18.5.2006 klo 20:09:45