Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: uusiutunut rintasyöpä
Heippa Tintta! Sorgen mut multa on jääny sitten huomaamatta sun vastaus ja nyt kun koitin sitä hakea,en löytäny.Olen kyllä muutenkin aika uuno tän vehkeen kanssa enkä aina oikein ymmärrä noista merkeista mikä on vastaus mun kirjoitukseen ja mika koko ketjuun.No, väliäkö sillä.Olen tässä nyt syönyt tablettisytoja 3-4 kuuria ja ensi viikolla pitäisi aloittaa työnteko.Vähän jänskättää.Ei se miten kroppa kestää vaan se heräänkö ajoissa.Näin kun on ollut 1,5v kotona ja vaikka ei olekkaan nukkunut puoleen päivään niin on se kuitenkin suuri muutos kun pitää nousta tietyllä kellonlyömällä ja olla jossakin paikassa jo aamun tunteina.Mutta eiköhän se siitä lähde.
Minä kävin ja aikoinani(2001) yhden "luontaislääkärin" vastaanotolla kun ajattelin että häneltä saisi ohjeita ns.tukiravinteista ja niiden käytöstä.Mutta mun kohdalla se oli vikatikki.Koskaan en häneltä mitään ohjeita saanut,enkä onkkologin jälkeen ollut koskaan niin masentunut kuin hänen vastaanoton jälkeen.Mun kohdalla hän osas kyllä lyödä aina vyön alle.Ja niimpä unohdin koko jutun.Mun 2 kaveria kyllä sai häneltä ohjeet ja neuvot jota he noudattivat/noudattavat.Mut ei he kyllä hoidoissa käyntejä lopettanu.Olen muutenkin vähän sitä mieltä että järki se on pidettävä päässä näitten asioiden kanssa.Luontaistuotteet on ihan hyvä asia kun on terve mutta tämmösen sairauden kanssa pelkästään niiden varaan jääminen on musta aika erikoista.Mutta jokainen taablaa tyylillään ja päättää omasta hoidostaa.Niinhän se on läätetieteenkin kohdalla.
Sulla on siis edessä rankka kesä mutta uskon että varmaan pärjäät.Tai toi oli aika hölmö kommentti kun pakkohan se on.Tässä näyttää nyt kulkevan ajatus vähän kokkareissa,johtuu varmaan Lordin voitosta ja Leijonien pronssista.
Mutta kaikesta huolimatta me ollaan ne suurimmat voittajat.
HYVÄ ME !!!
Mirja
- Re: uusiutunut rintasyöpäTinttamari
- Re: uusiutunut rintasyöpäMirja
- Hei MirjaTinttamari
- Re: Hei MirjaMirja
- Re: uusiutunut rintasyöpämarjatta
- heipirjo.k
- Re: heimarjatta