Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: uusiutunut rintasyöpä
Marjatalle: eikö olekkin ikävä tunne kun odottaa ja odottaa ja sittenkin vielä odottaa ja ehtii ajatella jo vaikka mitä, tunteet vaihtelevat joka päivä yllättävän paljon minulla ainakin myönteisestä epätoivoon eli elämän jatkumisesta kuolemaan. Nyt täytyy kyllä myöntää, että vaikka jännittää, niin näin toisella kerralla ei ole niin kauheeta paniikkia, koska tunnen jo hoidot ja tiedän suunnilleen minkälaisia tutkimuksia on edessä ja millä aikataululla ja paikatkin on jo tuttuja, joten siinä mielessä on jo helpompaa. Nyt sairaslomalla ollessani minulla on vain liikaa aikaa rasittaa kaikkia tahoja: työnantajaa, kelaa, sairaalaa, syöpätautien klinikkaa kaikenlaisilla asioillani, kysymyksilläni ja oikeuksillani :) Ja eikun puhelin kuumana koko ajan...Viimeksi syövän sairastaessani olin niin masentunut kaikesta, etten välillä oikein jaksanut edes hoitaa päivittäisiä kotiäidin askareitanikaan ja täytyy kyllä sanoa, että pienet lapset tuolloin auttoivat/pakottivat nousemaan sängystä ihan joka päivä :) Enkä tuolloin kyllä jaksanut oikein mitään paperisotia alkaa käymään...Mutta nyt olen heti alusta lähtien kaikenmaailman lomakkeiden ja korvaushakemusten kanssa pläräämässä ja tällä kertaa pistän kaiken mahdollisen ylös paperille ja otan joka asiasta todistuksen :) Olisi mielenkiintoista kuulla, mikä sinun tarinasi on, jos haluat kertoa (mitään pakkoa ei ole :). Saanko sen verran kysyä, kun on päässyt unohtumaan (olen tämänkin joskus aikoinani kyllä jostain lukenut), että mitä eroa on ohutneula- ja paksuneulanäytteellä?- Re: uusiutunut rintasyöpäTinttamari
- Hei MirjaTinttamari
- Re: Hei MirjaMirja
- Re: uusiutunut rintasyöpämarjatta
- Re: uusiutunut rintasyöpäPirkko
- heipirjo.k
- Re: heimarjatta
- moropirjo.k
- Re: moromarjatta
- Re:hei taaspirjo.k