Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Taas odotan tuloksia

Heippa siskot! Olen tässä jo muutamassa viestissä hehkutellutkin sitä, kun viimeiset säteet olivat eilen. Nyt ollaan sitten niin sanotusti "tyhjän päällä. Tietenkin on se Arimidex, mutta muuten hoidot tällä erää lopussa, toivottavasti lopullisesti. Tosin mulla on jo lokakuussa TT- ja luustokuvaukset sekä verikokeita. Minustahan ei ole kertaakaan vielä otettu tuota luustokarttaa, vaikka syöpäni olikin levinnyt jo laajalti kainaloon. Tietenkin jännittää tuo luustokuvaus, mitä sieltä mahdollisesti löytyy.

Minulla on täsmälleen samanlaisia vaivoja kuin Kevätmielellä. Juuri tuolla lannerangan ja pakaran seutuvilla on lievää tuntemusta, ajoittain se tuntuu niin kuin selkä olisi väsynyt, sitä ei oikein kivuksikaan voi sanoa. Olen ajatellut josko se olisi lihasperäistä ja johtuisi mahdollisesti tuosta Arimidexistä, se nimittäin on aiheuttanut niveliinkin sellaisia kiputuntemuksia ja jäykkyyttä. Hikoilu on myös lisääntynyt, mutta unenlaatu on ehkä jopa vähän parantunut Arimidexin aloituksen jälkeen. Mutta viimeistään luustokuvauksissa se selviää.

Minulla on myöskin sellainen grafiitinharmaa tiheä sänki kasvamassa. Eniten sitä on juuri päälaella ja sivut ovat harvemmat. Kovin se tuntuu mukavalle, kun on omaa tukkaa, joka ei lähde kiskaistessa irti.

Mulla oli hb ennen leikkausta 156 ja pahimmillaan se laski 102:een. Nyt maanantaina se oli muistaakseni 116, joten ylöspäin ollaan menossa.

Minulle on tullut lisää painoa sytojen aikaan, vaikka en taatusti ole syönyt enempää kuin ennenkään, pikemminkin päinvastoin. Huomaan sen vaatteistani, vaakaan en viitsi mennä mieltäni pahoittamaan.

Vielä reilu kuukausi sairaslomaa ja sitten pitäisi yrittää töihin.

Sinä Kevätmieli taidat olla jo aika loppusuoralla noissa säteissä. Onko Sinulle tullut mitään vaivoja sen myötä. Mulle ei ole tullut mitään, vähän punoittaa iho, mutta ei tunnu miltään. Täytyy sitä vielä suojella auringolta ja saunassa pitää kosteaa pyyhettä sädetetyn alueen päällä. Kuinka pitkä sairasloma Sinulla vielä on?

Jatketaan taaperrusta kukin omalla tavallaan, mutta pidetään lippu korkealla ja hymy huulilla.

Kehäkukka:))
Kehäkukka | 22.8.2007 klo 18:42:02