Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Taas odotan tuloksia

Karhutar,

kyllä mulla ainakin oli lievää pissan karkailua sytojen aikana, tai sanotaan näin, että jos oli kova hätä niin ehti falskata hieman ennenkuin kerkes vessaan.

Nyt vaiva on hävinnyt. Mielestäni olen jostain lukenut, että on ollut muillakin. Mikäs ihme se olisi, kun muutenkin on lihakset väsyneitä, miksei ne lantionpohjassakin voisi herpaantua? :)

Mulla on puolestaan ollut vähän sellaista lievää selkäkipua tuolla lannerangan ja pakaran seutuvilla jo vähän aikaa. Olen koittanut venytellä ja laittanut mobilaattia ja vastaavia. Välillä oarempi, mutta heti jos nostelen jotain niin jo äityy taas. Mielestäni on lihasperäistä, mutta kait sen tiedätte mikä käy mielessä aina kun vihlaisee? Jos vaiva jatkuu edelleen, niin otan puheeksi lopputarkastuksessa. Saavat kyllä kuvata, jos on aihetta.

Tälläistä tää kai on sitten loppuelämän ajan. Aina kun jostain kolottaa, niin miettii että syöpähän se siellä nakertaa reikiään :(

Veriarvoista sen verran, että mulla pysyi hemoglobiini sitten lopulta lähtölukemissa sytoputken aikana, eli naftissa 140ssä. Jossain välissä kävi 124ssä, mutta sitten aloitin sen c-vitamiinin syömisen ja rautapitoisen ruuan nauttimisen.

Paino on muuten alkanut tippua aika vauhdilla. Sädehoitoon mennessä se oli samoissa lukemissa kuin taxojen jälkeen, cefien aikana ei noussut enää, muttei laskenutkaan. Nyt on kolmen viikon aikana pudonnut kolmisen kiloa, eli kyllä se painonnousu on suurimmaksi osaksi niiden myrkkyjen aiheuttamaa turvotusta ja aineenvaihdunnan häiriötä!

Päässä on melkein sentin mittainen tukka, siinä on grafiitinharmaa värikin jo (kiva mummoväri). Sivuilta on vielä aika harva, mutta päälaella on kunnon tiheä matto. Ajoin viimeisen syton jälkeen pääni vielä ihan nahkaksi.

No, mites mä nyt omista asioistani äidyin tarinoimaan.. Mutta sellainen pieni pelko persuuksissa tässä mennään itse kukin, sitä kai piti sanomani, kun ei enää tiedä mikä on hoitojen aiheuttamaa lihasheikkoutta ja kipuilua ja mikä taas voi liittyä siihen itteensä :/

No, vaadin kunnon tutkimuksia sitten näiden säteiden jälkeen, jos tuntuu että on jatkuvaa vaivaa vielä jossain.
kevätmieli | 22.8.2007 klo 15:26:52