Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Taas odotan tuloksia

Onnittelut Kehäkukka, hoitoputken päähän pääsystä. Ai että minä odotan sitä päivää myös. Vielä on 14 kertaa säteitä jäljellä, 9 kertaa koko rinnan alueelle ja sitten ne 5 tehostetta tuumoripetiin (hieno sana, luin jostain ;) )

Sellaista pientä nipistelyä tuntuu aina joskus tuossa sädehoitoalueella, iho ei punoita, mutta tuohon decolte-alueelle (vielä hienompi sana! :) ) tuli viime viikon lopulla aurinkoihottuman tapaista kutisevaa näppyä. Käskivät laittaa 1% hydrokortisonivoidetta, joka onkin auttanut. Eli ei mitään mainittavaa vaivaa ole tullut ainakaan vielä. Vähän sellaista rusketuksen näköistä haileaa pigmenttiläikkää on jossain kohdin. Ja kainalokarvan alut putosivat taas melkein koko kainalosta :) Ne ei taida enää takaisin kasvaakaan, joten eipähän tarvi vastedes ajella kuin toista kainaloa :))

Mulla se selkäkipu on myös sellaista kuin olisi rehkinyt ja selkä väsynyt. Taitaa olla oikeasti lihaskunto melko heikko, pitäisi alkaa pikkuhiljaa tekemään vatsalihasliikkeitä tai jotain...

Minulla on sairasloma syyskuun loppuun, eli 2,5 vkoa viimeisestä säteestä pitäisi marssia töihin =o
kevätmieli | 22.8.2007 klo 19:11:29