Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Taas odotan tuloksia

Hei Merituuli ! Voimia sinulle nyt kun joudut odottelemaan uusia tuloksia. Jotenkin olen jo asennoitunut, että syöpäleima otsassa joutuu aina jotain tuloksia jännittämään. Itselläni viisi vuotta sitten poistettiin kainalon imusolmukkeet ( olivat puhtaat), mutta nyt kun syöpä uudelleen samassa rinnassa, niin sitä oli myös kainalokudoksessa. Kun olin cefin takia sairaalassa ( kirjoitin siitä toisessa ketjussa )minut leikannut kirurgi sanoi, että kaikki olisi saatu pois. Onkologini taas sanoi, että hoitojen jälkeen otetaan TT-kuvat ja katsotaan. Imusolmuke voi olla aktiivinen esim. flunssan aikana tai ne voivat olla suurentuneet. Kun on tämä syöpäleima niin myös lääkärit ottavat vakavasti ja kaikki tutkitaan tarkemmin kun terveillä tapauksilla. Yritä kestää piinava odotus ja ajatella, että jos jotain löytyy niin kainalo tyhjennetään kuten minulla. Luotetaan siihen, että kaikki menee hyvin. Halauksin hannakaija
hannakaija | 21.8.2007 klo 19:23:07