Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: aamukaffelle, hoi:)

Huomenta kaffipöytään!

Täällä aamu pyörähti käyntiin. Lapset kouluun ja koirille ruuat, tiskikone käyntiin ja äkkiä netti auki=)

Mulla kanssa suuta kuivaa, ei meinaa pystyä kauaa edes puhua, kun kieli jää kitalakeen kiinni. Siksi tämä kirjoittamisen kautta keskustelu tuntuu paljon mielekkäämmältä.
Mahaa kouristelee ja se on tyhjentynytkin muutaman kerran, siis taxon jälkeiset tunnelmat vahvasti päällä.
Pää on onneksi selkeä, niin paljon, kuin se pystyy olemaan=)=)

Kevätmielen eiliset maahisjutut olivat aivan houkuttelevia. Minä olen kanssa enemmän piirtäjä ja muotoilija, kuin sukan kutoja tai kangaspuilla paukuttelija. Kaikki luontoon liittyvät värit ja materiaalit ovat lähellä sydäntäni. Olen tehnyt sellaisia maahis-peikkoja, joilla on cernitistä kasvot ja vartalo päälystetty lampaan villalla, neulahuovuttamalla. Nämä maahispeikot istuvat käävän päällä tai kannon nokassa, milloin missäkin kuikuilemassa. Ilmeetkin heillä on aina erilaiset, mielialastani riippuen.

Asiasta heinäseipääseen, oletteko keksineet mitään hyvää konstia suun limakalvojen kosteuttamiseen? Onko apteekissa jotain sitä vaivaa varten. Ruoka ei meinaa liukua alas ja tabut jää kurkkuun tuon suun kuivuuden takia.

Aurinkoista päivää sinne jokaisen touhuihin, tehdään sen verran mikä tuntuu parhaimmalta.

Julia
julia | 19.4.2007 klo 09:32:22