Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Aamukaffet latoomossa, kiitos :)

Kiitos vinkistä Julia, kysynkin tuosta paikalliselta opistolta. Kai ne tietty sen kuvataiteenopenkin kautta saisi uuniin. Helpompi vain jos täällä omalla kylällä saisi järjestymään. Itseasiassa naapurissahan asuu taiteilijapariskunta, nekin varmaan tietää.

En ole varma millaista savea sillä maikalla mulle on, mulla on nyt kyllä mielikuvissa sellaiset himmein sammalen ja ruskan värein maalatut maahiset.. Harmaasta savesta taitaisi onnistua paremmin. Sen verran vain väriä, että kuultaisi se savi paikoin ohuen maalipinnan alta. Siis näen jo silmissäni millaisia niistä tulee :) Äitini tekee tekstiilitaidetta, värjää langat kasveilla ja sienillä, kutoo, nauloo ja huovuttaa. Ihania luonnonmateriaaleja ja värit suoraan syksyiseltä rahkasuolta. Minä vain tykkään enemmän maalata ja muovata. Ei nuo kangaspuiden paukkeet oikein ole saaneet koukkuun.

On mullakin jo taas vähän veto pois, sen verran tullut puuhasteltua. Olohuoneen vielä imuroin ja pyyhin pölyt, jatkan sitten huomenna jostain muualta. Pojan huone saatiin siistiksi, innostui itsekin hyllyjään järjestelemään :)

Täytyy hetki ehtiä huokaisemaankin, mullahan on vielä ne iltatreffit naapurin harmaahapsisen isännän ja hänen villakoiransa kanssa. Ollaan me varmaan näky, tyylikäs herrasmies kaupunkikenkineen ja vierellä sipsuttavine puudeleineen ja nahkatukkainen touhutäti kortisoninäppyineen intoa pursuavan suskoiransa jarruna =o
kevätmieli | 18.4.2007 klo 17:31:27