Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Iltateen aika latoomon väelle:)

Sullahan on Kehäkukka sitten runsaasti hiuksia vielä, jos oikein tummia laikkuja löytyy. Minä nypin aamulla viimeisen tumman laikun pois, oli joku pyörtyväinen takaraivossa, jossa oli vielä hiuksia väriksi asti. Muuten on vain sellaista vaaleaa piikkiä siellä täällä, ja minäkin sentään olin paksu- ja tummahiuksinen :) Saas nähdä mitä sieltä sitten aikanaan pukkaa?

Iltateen aikaa se alkaa ollakin, isäntä lämmitti saunan. Tein vähän munavoita pitkästä aikaa, karjalanpiirakoita jos lämmittelisi alustaksi.

Piristi se iltalenkki, väsähdin siitä siivoamisesta minäkin. Tuntuu kuitenkin että päivät sujuu mukavammin kun puuhastelee jotain. Minkäs sitä ihminen luonteelleen voi.. Tulee tosin vähän huono omatunto jos liikaa touhotan? Tai sitten tulee sellainen olo, että pitäisikö mun voida huonommin.. Kyllä minua koko ajan etoo, mutta ei se etominen poistu, vaikken mitään tekisikään. Yksi lekuri sanoi mulle ennen leikkausta, kun puhuttiin solunsalpaajista, että nuoret ihmiset yleensä selviää niistä ihan hyvin ja katsoi minua ja sanoi, että ei hän usko että minulla on mitään ongelmia. Oisko jotenkin sitten jäänyt korvien väliin se lause, että minun kuuluukin jaksaa?

Toisaalta kodinperintönä on tullut jatkuva liikkuminen ja touhu. Muistan kun isoisäni joskus sanoi heinäpellolla ollessamme, ettei mikään ole niin kaunis näky, kuin oikein työteliäs naisihminen :)

Mutta nyt sinne saunaan ja sen jälkeen sohvan (puhtaan) nurkkaan! Huomenna päivä uusi ja se on taas loppuelämän ensimmäinen päivä, joten ei sitä auta hukkaan heittää! =)

kevätmieli | 18.4.2007 klo 21:01:17